2010. szeptember 5., vasárnap

A szökőt poéta története.


Repül a rím!
Szál a szó!
Serceg a ceruza!
Igen a poéta visszatért!
---------------------------------------------------------------------

(Ez a vers az alkotói válság 2 része úgymond befejezése.)

A szökőt poéta története.


Kis poétám ki megszökött,
Egész a tengerig jutott.

Megállt a parton,
Csillogó szemekkel nézte.

Öreg morajló tenger,
Szelíd hullámait.

Sós tengeri levegő,
Kellemes szelő.

Simítja arcát,
Kócolja haját.

Nap sugarai,
Mint meganyi tündér táncot jár a víz felszínén.

Lemenő nap festi a tájat,
Vörös és arany árja.

Lenéz a lába elé kis poéta,
Valami csillan a víz alatt.

Cipőjét leveszé,
Nadrágját feltüré.

A víz langyos,
A part homokos.

Kiveszé a furcsa kis dolgot,
Majd kinyitja tenyerét.

Kis kagyló csillog a fényben.

Megbabonázza poétám,
Ki mosolyogva elindul hazafelé.

Otthon ölembe ugorva,
Mutogatja kis kincsét.

----------------------------------------------------------------------------


Ez a vers vagy történet igazából arról szól, hogy valamit elveszettem, ami miatt tejesen magamba zuhantam. De jött Omi aki végre nem belém rúgott, hanem megfogta kezem és segíttet felállni a földről. Mióta felálltam támogat, ha kel nehogy megint elesek. Igen felálltam és mentem és az óta rengeteg támaszom van és a szerelem is megtalált. És megtanultam egy fontos dolgot. Azért esünk bele a gödörbe, hogy megtanuljunk kimászni belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése